rujan 15, 2021

Uljni lider ima dobrih razloga za slavlje jubileja – rast izvoza 55%

Tvornica ulja Zvijezda u rujnu obilježava 105 godina rada, a tim povodom iz kompanije su istaknuli da je bolja tržišna izvedba posljedica fokusa na usavršavanje proizvodnje, modernizaciju, inoviranje i predstavljanje novih proizvoda. Među njima je i prva domaća linija tzv. plant based proizvoda, u suradnji s PIK Vrbovcem.

U godini u kojoj obilježava 105. obljetnicu, tvornica ulja Zvijezda iz Zagreba može se pohvaliti i dobrim poslovnim rezultatima. Podaci o 20,7% više prodane gotove robe (misli se ne artikle poput ulja, majoneze, margarina, ukiseljenog povrća…) nego u istom razdoblju prethodne, pandemijske 2020. godine, odnose se, doduše, na prvih 8 mjeseci, no nastavi li se niz do kraja godine, bit će dodatnih razloga za proslavu jubileja. Odličan razlog je i izvozni uzlet – naime, ova je najveća domaća industrija biljnih ulja, u sastavu Fortenova grupe, u 8 mjeseci 2021. ostvarila rast količinskog izvoza za čak 55%, naspram 2020.

Iz Zvijezde će reći da je to posljedica ”fokus na usavršavanje proizvodnje, modernizaciju i predstavljanje novih proizvoda”, a direktor Tomislav Alagušić će istaknuti da su obljetnicu dočekali s dobrim rezultatima zahvaljujući povjerenju  potrošača i održavanju kvalitete proizvoda, s fokusom tima na inoviranje. Neki od takvih originalnih proizvoda su, primjerice, majoneza s dodatkom tamnog piva, nazvana Pivoneza, namaz Butissimo, a posebnu paletu, predstavlja, pak, cijela linija Planet of plants. Riječ je o prvoj hrvatskoj ”plant based” liniji od sedam proizvoda, svih bez jaja, glutena i soje, a zbog čega su pogodni i za vegane i vegetarijance, kao i za ”fleksitarijance”. Linija je nastala u suradnji s PIK Vrbovcem, liderom u proizvodnji mesa na hrvatskom tržištu. Time su kompanije prve u Hrvatskoj prihvatile rastući globalni trend namirnica za ljude koji ne žele ili ne podnose jesti tvari životinjskog porijekla.

”Predvodimo trendove i uvodimo inovativne proizvode koji odgovaraju potrebama potrošača. Drago nam je da oni to prepoznaju i što nam dobri rezultati otvaraju vrata za partnerstva koja imamo s Udrugom Zagreb za sindrom Down i Udrugom slijepih Zagreb s kojima radimo na osnaživanju članova društva koji nisu toliko vidljivi, te ćemo u tom smjeru i nastaviti vraćati svoj doprinos zajednici”, kaže Alagušić.

Nije nebitno što brendovi ove tvrtke uživaju veliki renome među potrošačima, što je i mjerljivo pa se iz kompanije pozivaju na istraživanje BRANDpuls, prema kojem je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažnija robna marka i prvi izbor potrošača u nas, a Zvijezda majoneza treći po snazi. To neće zasigurno promijeniti niti činjenica što je ulje, kao bazični prehrambeni proizvod, u zadnjih godinu dana poskupjelo najmanje 40%.

Izvor: Poslovni dnevnik/Mingor